söndag 14 oktober 2012

Vilodag

Drack jag något igår?..cider mina vänner, alkofri jag ammar ju...men kvällen blev helt underbar Sara & jag soffamyste & åt chips ostbågar..varma smörgåsar..och var härligt barnlösa..nästan som när man tonåring..& pratade killar..lite sexsnack blev d man r ju inte nunna...he..:) & jag åkte hem i taxi vid halv två..pigg som fan..& dansade..smög:) in i sovrummet där Erik sov..han vaknade inte så jag la mig försiktigt & somnade....vaknade vid 11 av att pyret rörde sig...erik hade lagt honom bredvid mig & låg själv bredvid & tittade på mig..morrn sömntuta.hade du kul igår..myssöndagen hade börjat...vi har inte lämnat lägenheten på hela dagen..mysigt..nu r det läggdax för Erik & hans arbetsdag börjar vid 6..pyret &jag får en dag själva..tur att helgen varit perfekt.kramiz

1 kommentar:

  1. Den enda berusningen du har är väl kärleken till pyret...och Erik ska jag väl tillägga..sötis, vad kul ni måste haft man blir ju avis...Vi har haft slöardag idag, bara lekt, gosat med ungarna och Micke=)
    Nu är det läggdax upp imorgon..natti kram

    SvaraRadera