måndag 22 oktober 2012

Hemma bäst...:)

Hoppas inte Eriks föräldrar läser min blogg...:) men vem bryr sig för vi hade en riktigt trevlig helg och Eriks mamma hade hand om pyret hela helgen...skönt för mig som kunde fokusera på mig själv och Erik och ett normalt liv, ja normalt liv innan pyret då alltså där man kan slappna av på toaletten, långduscha eller som i lördags ta ett långbad och bli riktigt skrynklig som fasen... Erik kom efter en halvtimma och...jajamen mys:)
Nu kommer Erik snart så mat är på tapeten....pyret sover så nu är det lugnt//kramiz

2 kommentarer:

  1. Aja...bad för två..inte illa=) nu är jag riktigt trött så nu ska jag gå och lägga mig..lagom kul för Micke som blir själv uppe men jag får ta igen i helgen och fredag=) kram

    SvaraRadera
  2. Hur gick det på Bvc idag...nyfiken i en strut=) kram

    SvaraRadera