torsdag 11 oktober 2012

Fika..vuxensnack

Såå underbart härligt när man får träffas & prata lite fika lite & bara umgås även om ungarna är med och det skriks lite så är ändå denna eftermiddag jag haft så otroligt värdefull.
Sara min vän som har en lite flicka och pyret & jag träffades hemma hos henne & tog en lång promenad som slutade vid ett café.
Där satt vi sen och pratade i en timme om allt möjligt..vuxensnack och vi bestämde på stående fot att vi skulle träffas vi två i helgen utan ungar..så lördag blir vuxentjejkväll med film...soffmys och hemma hos henne.
Hennes man åker iväg till sin mamma & vi får hela lägenheten för oss själv..lyx & visst är två småbarnsmammor värda d?...
Så gud vad jag längtar till lördag.kramiz

2 kommentarer:

  1. Skönt att du fick lite avlastning, hälsa Sara och jag önskar en trevlig kväll..kram

    SvaraRadera