onsdag 10 oktober 2012

Swotch....:)

Va nu då? jajemen så sa det i badkaret när jag skulle bada pyret..och nej jag tappade inte honom men väl på något sätt smet han ur mina händer och svotch iväg..nu hade jag inte så mycket vatten i karet men tillräckligt för att han skulle åka en bit, men hjälp tänkte jag och snabbt fram och får tag i min tvålhala lilla pyret som glatt leende ligger på rygg och plaskar, mammahjärtat fick sig ett litet xtra slag.
när jag väl fått tag på honom kramade jag honom..men inte för hårt för då hade han säker swotchat iväg igen..och jag kunde inte låta bli att skratta lite...min swotchbäbis är det fart på....puu sånt är inte bra för mammor:)
Nu är han torkad....matad och sover gott..jag kanse ska swotcha Erik ikväll?:) han tror nog inte jag är klok då...kramiz

2 kommentarer:

  1. Oj då...jag skulle vilja sett din min=) ungar blir såphala när dom badar..värst är det när man ska lyfta ur dom ur badet...flupp och man står där med förvånad min.
    Det kom inget pyret med posten idag? ändrade du dig...=)du swotcha Erik blir väl svårt han gör väl det med dig isåfall=)kram

    SvaraRadera
  2. Det ska tydligen börjas med vattenruschbanor i tidig ålder, du är det inte sånt som kallas för bäbissim va?
    Håll i honom nu och kram på sig må gott

    SvaraRadera