söndag 28 oktober 2012

Perfekt:)

Jajemen.. jag vet att jag är perfekt men det var inte det jag menade utan pyrets babysim..han simmande som en fisk..ha ha gupp gupp...underbart att se och han dök faktiskt en gång och då dök jag med och vi såg på varann under vattnet..visst är det underligt att små barn vet hur man gör när man kommer under vattnet..pyret stängde munnen..spärrade upp ett par nyfikna stora ögon & gillade läget...mamma oxå ska tilläggas..Erik undrade vad vi höll på med men lät oss hållas...barnen blir som sina mammor........i mitt fall lite busiga:)
jojomena hur gick det då på Zumban? AAJJ va stel jag är..höftrörelser i början av passet inte kul men sen fick jag upp värmen och då gick det...ja lite som när pyret blev till..hi hi sen tappade jag pusten och fick stanna lite..men jag tyckte faktiskt att jag var riktigt duktig för mitt första pass sen pyret trillade ut...
Nu är Erik & pyret och jag på hemväg..men vi stannar & shoppar lite..mamma pampering:) Yees! Shhoohoo
sen blir det en lugn hemmakväll....kramiz//linis


3 kommentarer:

  1. Pyret brås på mig..vattenbuffeln=) hmm sjöjungfrun..ha ha
    Du, jag ringer dig så fort T&O lagt sig..nu är vi hemma och har haft det underbart.puss &kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Fullt upp det kan du ge dig på..tänk alla samtidigt i vår lägenhet..men gosigt till tusen=)
    Krama pyret och Erik från oss.

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag avis för min gympa ligger nere..förkylningspermanentsymtom..så skulle jag går och gympa nu skulle jag säkert agera som en 80 åring..
    Kul att helgen varit bra, det passar med varmbad i den här kylan, kram

    SvaraRadera