tisdag 9 oktober 2012

Lonely..

Bäbismamma är mitt liv just nu..och ja vi ska gå ut en sväng men här är kallt fast solen lyser och pyret och jag ska ta en lite promenad, skit oxå att det inte finns en småbarnsmamma här i området så man kunde få lite sällskap..trist men man får göra det bästa av stunden fast då skulle man säkert bara prata blöjor och eksem och skit...jag vill ha vuxensnack..ja sexsnack skulle till och med vara välkommet:)
Erik den stackarn gick upp vid 4 i morse  skulle förbereda någon middag på jobbet..och jag låg kvar, pyret sov så d var lugnt fram till 6 då han vaknade och var hungrig..suck..trött mamma släpade sig dom två metrarna till hans säng, jag har ju nattvaket då Erik ska slippa gå upp på nätterna när han jobbar...därför är jag dööö på förmiddagen, var ju uppe vid 12 och halv två..älskade pyret du är en ligist.mammaligisthulligan..:) men nu r han nöjd och mätt och sover just nu..så jag sitter & njuter av tystnaden och sen ska vi ut.kanske man får en pratstund med en vuxen:) ja mamma ringer ju alltid..skönt..nähää hörs.. kramiz//Lina

2 kommentarer:

  1. Krama pyret och varsego! du jag bjuder på det...det är du värd.
    La till dig på u-bloggen om det är ok..kram

    SvaraRadera
  2. Flytta hit så ska jag nog underhålla dig och så får jag fri tillgång till pyret=) kramar och pussar.

    SvaraRadera