torsdag 18 oktober 2012

Trött

Jaa.. jag jobbar inte men livet med en liten är inte lätt, pyret vaknade första gången vid kl 1 inatt..sen var han vaken & jag fick bära ut honom i vardagsrummet för att Erik skulle få sova så jag la mig på soffan..pyret skrek så det blev att lägga honom i vagnen och vagga..zzzz tänkte min hjärna..men pyret lugnade sig inte så jag klädde på mig och gick ut på promenad vid kl 01:30! =( mitt i bostadsområdet och efter ja jag vet inte hur länge så somnade pyret och jag kunde gå in...kollade inte klockan utan slocknade i soffan, jag vaknade vid halv 8 av pyret och morgonen började...en pigg och glad pyret jollrade, min dag hade börjat..nu slutar den snart..jag kanske får lägga mig vid 12 om pyret sover.BLÄÄ för bäbis just nu...kramiz

1 kommentar:

  1. Gullet sånt där är inte speciellt kul..hoppas du får sova inatt..tur att mina ungar har vuxit för småbarn kan vara outhärdliga..kram på dig och hälsa Erik.. natti

    SvaraRadera