fredag 12 oktober 2012

Fredag..mys..

Fredagsmys..& vem vill inte ha d? men frågan är istället vem vill inte ha d...jo jag är ensam med pyret..Erik har sin utekväll..jag har min imorgon...kul va..jajemen man ställer upp på sin pojkvän..tur att jag inte r gift för man låter så seriöst...ja inte för att jag skulle göra snedsteg men rent allmänt.. man..gift.. ring.njaee..visst kommer frågan så..men inte precis aktuellt alls...Erik läs inte detta så du nu tror att jag vill giftas..så du rumlar in klockan halv fem och slänger fram en ring för då får du en spark i nedre delen. ( jo jag vill ha fler pyret nångång så jag skulle aldrig göra det men klockan fem är jag livsfarlig...utom för pyret då men fulla pojkvänner får se upp..utskällning utlovas..
tittar på 5.an och blogg på samma gång..stort.. not:) patetisk jajemen//kramiz

2 kommentarer:

  1. Nu blir det spännande utröstning..vilken press själv är jag zzzzz intresserad=) kram

    SvaraRadera
  2. Du..jag skulle faktiskt göra det samma om jag blev störd vid fem..men tror nog inte tjejen skulle uppskatta detta trots att hon är tjej...hmm...men giftemål ..näähä inte en chans..hmm så ha en underbar lördagskväll imorgon och ta det lugnt..ja eller gör inget som jag inte skulle göra...kram

    SvaraRadera