lördag 13 oktober 2012

Nice!

Det är något med lördagar...man varvar ner..trots att jag inte jobbar så blir man sådär mysig på morgonen..pyret sov fortfarande vid 11..wooohooo! så jag passade på att dokumentera hans lilla fot...söt sådan..har han mina gener så får han säkert 39:or men Erik har ju 44 så huu då blir dom genast inte så söta...fast jodå jag gillar Eriks fötter men pyret ska ha små fötter ju, nu alltså:)

Lugn ingen fotsvett det här är ingen luktblogg..annars skulle jag lagt upp....aschtjo pyrets lilla olycka i köket igårkväll när han spydde..ja eller mera halsade upp min dyrbara mjölk..jäkla unge..men det luktade inte speciellt gott...magsaft..usch så inget mer sånt..nää nu återgår vi till familjeidyllen Erik och jag har ju lagt upp kvällen..jag drar..han stannar hemma för grabbafton..pyret & han, du... sa jag ingen porrfilm..skit i d blev svaret..får pyret se en sån får han väl hemlängtan och vill krypa tillbaka in...fyy nu r jag där igen:) ja d r ju lördag och fest ikväll sååå..alla som tror att den här mamman är normal räcker upp en hand...pyret! ner med handen...:) kramiz alla//Lina

4 kommentarer:

  1. Gud så gulligt jag önskar att han var här nu..du och Erik med=)
    Kittla pyret under foten från mig..nu ska vi ta en bit mat sen börjar läggsax och sagoläsandet sen Micke och min tid=).. ha så kul ikväll kram

    SvaraRadera
  2. Hemlängtan ha ha..fy på sig..=) hoppas det blir en sen kväll, själv sitter man hemma (pensionärsvarning) och tittar på film..puss höres imorgon.

    SvaraRadera
  3. Åååh såå söt!! krama & pussa pyret från mig
    M&jag e p stan..så sen natt..du me?:)

    SvaraRadera
  4. Vaknat än?=) DUUU hade du nu druckit något så hade jag varit högtjudd vid detta tillfälle sötis...kram

    SvaraRadera