onsdag 31 oktober 2012

Gäsp

Har precis vaknat..lyx far åt helv¤ jag kom i soffan vid klockan typ 1:30 då pyret hojtat loss & vi fick ta oss till soffan för att inte störa Erikstackaren som skulle upp vid 05:30...så pyret somnade vid 2 tiden och jag slocknade strax efter och vaknade med huvudvärk...ska göra som Linda och ringa en vän..jag behöver avlösning ska kolla med Sara...nu sover pyret lugnt..skitunge..men en alvedon och en mjuk kudde gör nog underverk..och en stor jävla kopp kaffe...knappast nyttigt men just nu ska man inte bråka med denna mamma..hälsosamt skit på dig..men jag ska nog fixa det här idag oxå..mammor är rätt uthålliga..men just nu är mitt tålamod farligt nära rött...hur graderar man sitt tålamod?..mitt är från grönt till rött med ett väldigt stort fält av gult.........bäbisar är jobbiga//kramiz

1 kommentar:

  1. Bra att du fick besök av Sara och jag hade också besök..L & C hälsade kram till dig & pyret
    Nu är jag riktigt trött, och så fort T lagt sig lägger jag mig. kram

    SvaraRadera