måndag 15 oktober 2012

Hemma..

När man går hemma så kunde man tro att det är lätt att man tar sovmorgon..snoozar:) länge men inte.. då har man pyret i närheten finns det ingen rast & vila men nej pyret vet exakt hur man ska göra för att störa sin mammas sköhetssömn..AAAAHHH! heter det, jajemen redan vid halv sex imorse gjorde han sig påmind...pyret snälla..tänkte jag & släpade mig fram till honom...toabesök..blöjbyte:) ja som alla småbarnsmammor vet så är just toabesök och barn = med slut på ensamma toabesök i lugn & ro..usch men man överlever..tänk när pyret springer runt sen & bankar på dörren..MAMMMA!! jag kommer definitivt få gallstensanfall och förstoppning..eller rännskitan..något & se fram till..nää nu kommer snart Erik så jag ska fixa lite mat...smeten är redan klar så pannkakor blir d..kramiz

2 kommentarer:

  1. Hu ja....småbarnsföräldrar brukar få problem med både sömn och lugna toabesök..tillflykten blir på jobbet..
    Jaså du drack cider istället?..inte likt dig=) men så vill ju inte pyret ha flaskmjölk..ja menar förpackningen är ju inte precis lika sympatisk som ooops=)...så att säga..

    Du..njut av sällskapet med lillen...det är det värt. må gott

    SvaraRadera
  2. Vänj dig vid detta sötis..jag har inte haft en lugn stund här hemma på toa på sex år...åååh jag kissar på mig banka på dörren, du vet=) mammablåsor är härdade saker...kram &puss

    SvaraRadera