måndag 8 oktober 2012

Bloggbounce

Här sitter man hemma i lägenheten & umgås med pyret..kanske inte idealkompisen som man önskar sig...kan inte prata skiter rakt ut..kladdar med maten...matbehållarna får skrubbsår eller ska man säga sugsår? nä så illa är det inte men man behöver träffa lite vuxna personer, småbarnsföräldrar blir folkilskna uttröttade & sällskapstörstande..kan man våga säga trånande?
Erik får ett helvete när han kommer hem om en stund..jag kommer vara som en igel..fast en väldigt pratsam sådan..Erik lyssna..snälla...men stå still...ja du förstår.
Alla som har barn suckar och nickar förstående,det är ett under att Erik vill komma hem..jag får nog ta d piano.

Pyret sover just nu..tack min gyllene stjärna för en lugn stund och ännu en dag är snart över i min ensamhet när alla andra jobbar och jag längtar till tordag då jag och en kompis ska på café med våra småttingar..finns bröstmjölk till latten...? måste bara fråga. Tjiiihoo hej kramiz..wow jag bloggar igen..STORT not...=) Linda bloggbounce..

1 kommentar:

  1. Bounce back=) du ring mig om det känns för jäkligt...(från en småbarnsförälder till en annan...ha ha sugsår...you kill me
    You go girl..puss

    SvaraRadera