tisdag 30 oktober 2012

Thoohej..tyyyst pyret sover.

Här står tiden stilla..man hör faktiskt klockorna ticka..njaae jag har riksfm på så jag slipper höra mina egna tankar & pyret..
Han ligger just nu bredvid &sover sött..för en timme sen hojtade han loss utav bara helv#¤%&..tyst vännen mamma ska kolla vad som är fel....säger man fast man egentligen tänker håll käft ungjävel..tur att ingen kan läsa tankar..speciellt pyret då....
Så nu är allt lugnt för stunden...jag får lite tid till att hämta mig och bli den där leende mamman i kubik...NOT..
Så du som funderar på att få barn..tänk till lite..och en gång till sen kan du inte klaga på ungen när det håller dig vaken vid klockan 3 på natten...asskitjobbigt oxå...men när man tittar på pyret & hans nyfikna ögon och en glad mun så glömmer man dom 3natts stunderna...för det är värt allt slit..så är det..med barn...snälla pyret sov en stund till...så här sitter man och vara så tyst man bara kan..radion på lägsta nivå...jodå sen måste jag undra lite varför är det enda man söker på i min blogg gravidblogg? är det någon typ av mobbing..jag är inte gravid längre..pyret har trillat ut...och han kommer definitivt inte få krypa in igen och någon ny unge blir det inte...Erik gummi på..=) men vill folk söka in på gravidblogg så är det helt okej..fast en & annan sökning på skitsnygg tjej..(mig då alltså) skulle inte skada...//kramiz

1 kommentar:

  1. Lillen är så söt..du kan skicka hit honom när som helst=) reservmamman står beredd..du vet att jag är ett telefonsamtal bort om du vill prata.
    Och du är skitsnygg precis som jag..så gullet småbarn är jobbiga fast dom är söta speciellt pyret.
    Nu är jag äntligen ledig idag så o och jag ska ta det lugnt idag..lite tvätt förstås men inget annat jobbigt.kram och puss sötis

    SvaraRadera