torsdag 25 oktober 2012

Planering

Helgen är på väg & jag planerar för fulla muggar..vi ska nämligen på babysim..pyret Erik och jag..lyxigt med varmt vatten, en dyngsur mamma och plaskvåt pyret...ha ha smådränkt pappa Erik kommer vara så stolt pappa för han kommer säkert att vara ensam pappa bland alla mammor..stöter han på någon får han en spark i.... på smalbenet.:)
Efter detta äventyr ska vi hem till ett par av Eriks vänner som också fått barn i år så då blir det heldag/kväll och övernattning i Södertälje.
Tänk vad jag ser fram mot Pyret guppande i vågorna..och vi har tyvärr inte haft tid nu men NU är det dax och vetni va? på lördagskvällen har jag och tjejen i den familjen bokat in oss på gympa...fettomamman ska äntligen få sitt första pass, dock inte danspass men väl Zumba..satan jag kommer att dö för den här blekfeta nyföderskan har inte tränat sen pyret låg i magen...kommer att se ut som en val på dansgolvet..men med rätt smal mage FAKTISKT...tights gör sitt till=) kan man tappa ut livmodern?..isåfall blir jag den första..och nej jag kommer inte att hoppa bara röra mig rytmiskt:)  så de så...kramiz..//Linis

3 kommentarer:

  1. Ha ha kicka bara inte för hårt tänk att ni ska kanske få fler småttingar..se men inte röra=)
    Då får jag säga simma lugnt och trillar livmodern ut så går du ner i vikt=) ha ha
    Kör hårt tjejen..och det blir ullared på lördag kram från oss

    SvaraRadera
  2. Ha det så gott nu och krama pyret och Erik från oss, vi hörs på mess i helgen kram

    SvaraRadera
  3. Hälsningar från oss, nu ska Linda och jag sova..blink.. blink=)
    hälsa Erik och krama P från oss alla..gud du skulle bara veta vad vi handlade idag..fuck=)
    kram Marie

    SvaraRadera