onsdag 30 maj 2012


Tack för omtanken och alla grattismess, pyret och jag har en slödag men vi saknar Erik för han åkte hem till stockholm igår =(
Men han tyckte det var bättre att jobba nu och gå på semester i juli så nu är jag och pyret ensamma hemma.
Och jag funderar på hur jag ska göra med bloggandet här men jag får återkomma om det.
Pyret vill ju ha sin mamma för sig själv och var urrolig i gårkväll då jag hade pyret i famnen kom pappa och busade med pyret och tog honom sakta ifrån mig och pyret sträckte ut armarna, gnydde och höll i min tröja..pappa la tillbaka honom och pyret tystnade och la sig tillrätta och vi skrattade åt hans smått komiska minspel.
Pyret låg i famnen på mig och somnade och lite senare la jag över pyret i pappas famn och dom sov sött i nästan två timmar...urgulligt:) nu väntar lite mat för mig och pyret..han dricker som en kamel..tur att man har gott om mjölk.

2 kommentarer:

  1. Det måste vara ovant när inte Erik är där och han måste saknar er ännu mer.
    Och lova att du fortsätter..iallafall logga in=)
    Pyret är mammakär..O var likadan när han var bebis och gnydde så fort jag la honom..
    Kan just se Tomas ligga där med pyret på magen, måste sett komiskt ut bara det=)
    Hälsa syrran när hon kommer hem, nu måste jag jobba igen.

    SvaraRadera
  2. Vi bara måste få behålla dig på nätet...kan man muta lite..men det blir ju svårt att toppa pyret.
    Kram Marie

    SvaraRadera