lördag 19 maj 2012

Det har inte hänt något än...men pyret håller låda om jag så säger..han rör på sig och jag var inne på kontroll idag och ultraljudet visade en välmående liten pyre som höll låda där inne.
Så jag kan bara säga så här att väskan är packad och Erik och jag sitter på nålar..och jag som spruträdd..eller rädd och rädd jag gillar dom inte...men jag ska föda utan bedövning..dumdristigt jajemen men är man envis så är man...
Som sagt vi får se hur det går...pyret verkar vara på gång...minst sagt.

3 kommentarer:

  1. Älskade vännen, vi tänker på er och hoppas det går fort.
    Vi är på helspänn..jag lovar...kram

    SvaraRadera
  2. Då väntar vi på miraklet=) hälsa Erik

    SvaraRadera
  3. Tänk att du snart är mamma jag kan inte fatta vilket mod du har och jag vill stötta dig och jag älskar dig//suddis

    SvaraRadera