lördag 12 maj 2012

Tjoohoo!

Nu är vi hemma efter en lång resa men allt gick bra...vattnet har inte gått..utom utomhus för vi hade regn mest hela vägen endast lite solsken.

Och nu sitter vi i mammas kök och jag kan säga så här att mamma kom utspringande med pappa tätt bakom och dom hjälptes att krama mig samtidigt..annars hade dom inte nått runt..tror ni på de?=)

Nu ska vi äta ugnsbakad fisk med potatismos och Erik och jag och pyret stormtrivs och en myskväll med massor av prat om allt vi missat..det är ändå speciellt att sitta och prata irl...=)
Tänk vi har åkt hit från Stockholm idag...vilken resa men så är jag ju envis...som en åsna...och ser ut som en dromedar..fast bakvänd..

Jag sa till Erik när vi körde över Smålandsgränsen att nu är vi hemma...och vi passerade ett regnigt Jönköping, man kanse skulle hoppat in på A6...eller man ska nog inte utmana ödet mer än så, ett ävertyr får räcka..jag sover nog rätt gott inatt om inte pyret håller mig vaken..han undrade vad hans mamma gjorde uppe vid sex på morgonen en lördag...dummamma störa mig så jag ska nog ge igen...

Så nu väntar maten på mig och en stor kopp te efter det med kladdkaka...mammas självklart..gud vad jag ska bli smällfet efter allt gott...undrar om jag får plats i sängen..iallafall en hädelserik dag som inte är slut än.
Tjoohej och kramizar från oss!

4 kommentarer:

  1. Oj då får jag passa på att önska en trevlig kväll då och skönt att det gick bra nu blir ni allt ompysslade vill jag lova, synd att vi inte kan träffas.
    Jonas hälsar kram Marie

    SvaraRadera
  2. Jädrans att vi inte kan åka till er men du får världens största cyberkram och hälsa Erik och klappa pyret lite extra från T , hon sa att pyret nog har det varmt där inne=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskling så jävla tråkigt att jag inte kan komma till er men jag älskar dig//suddis

    SvaraRadera
  4. Ska vi säga att M & jag höll oss varma inatt:D jag vaknade upp med sällskap..nice..minst sagt
    hoppas ni har d bra! hälsa

    SvaraRadera