onsdag 16 maj 2012

I väntans tider...man bara vaggar runt och väntar...det är lite tungt om man så säger...men nu har jag nått min totalvikt...huu 19,5 kilo och nu är det lite väl mycket..kan någon komma med en skottkärra...eller iallafall en vagn för magen..please=)

Men slutdatumet för leverans närmar sig...FEDEX kanske kommer? UpEX eller gamla posten...men nej jag ska behöva göra allt själv...eller som dom sa på kursen..andas...VA HELVETE tror du jag gjort i 25 år... hållt andan?...jo man blir allt lite avig som gravid..stackars Erik..pms är bara en bris om man jämför.

Nå väl finns det något roligare än pojkvänner/män som ska hålla på att andas med oss...FÖR Helvete det är jag som ska föda...det sista jag vill se är att du sitter där med ansträngt, koncentrerat ansikte och håller takten.

Sätt på lite SATOR så jag får ut ungen...bättre andningsfrekvens än till I`d rather drink than talk kan man ju knappast få eller?
Stackars pyret...hörselskadad redan vid födelsen....fast om det nu är så att vi spelar Sator kommer han nog att få en flygande start...bpm i överflöd....

Men till dess får jag i lugn och ro sitta och göra nästan absolut ingenting..jag tar mig ju knappast någonstans..
Fast mamma servar mig..Erik oxå=) rätt lyxigt faktiskt
Kramiz



3 kommentarer:

  1. Sator ha ha.. kan nog tänka mig det men jag skulle nog själv inte vilja haft det på mina förlossningar...dom var ju stressiga nog....
    Vi väntar också med spänning så håll ut pyret bestämmer själv när han vill komma ut annars kan du ju alltid locka honom med en traktor eller nått..
    Vi alla hälsar och skickar kramar

    SvaraRadera
  2. Ojdå visst det drar ihop sig, spännande men skippa Sator..pyretstackaren vill nog hellre höra vaggvisa...
    Vi håller tummarna och väntar tålmodigt, hälsa Erik och familjen och en stor kram från oss

    SvaraRadera
  3. Vi håller tummarna gumman och hör av dig om du orkar och vill kramar från oss alla=)

    SvaraRadera