söndag 6 maj 2012

Bollplank...tänk så jäkla tråkigt att bara stå bredvid och inte kunna delta, vi var hemma hos kompisar och när vi är där så brukar vi spela brännboll...okej slå kan jag göra, springa glöm det så jag fick slå några gånger..och sen efter man slagit så ska man springa..humf..uff nähä inte en chans så jag gick ..okej..rultade till avbytarbänken..i detta fall en av solstolarna där jag sjönk ner...nu fick jag sällskap av Maria som är gravid i fjärde månaden...hon är 174..smal...smäcker och magen syns inte alls...jag vid 4 mån hade passerat storlek melon...men Malin ville sällskapa lite tjejsnack och kommentera killarna och viska lite..Erik och Malins kille gjorde allt för inte impa på oss...okej jag vet att jag är gravid...totalt dissad för att  bli stämplad som säkert kort....kul...
Nu är jag rätt trött pyret verkar redan sova...allt är lugnt förutom lite smårörelser så jag skyndar mig i säng innan han vaknar.
Kramizar

1 kommentar:

  1. Var det inte du som var bollen?...gumman... måste ju bara fråga=)
    Läs inte vad jag har skrivit idag du kommer att kissa på dig av skratt...
    Kram

    SvaraRadera