onsdag 2 maj 2012

Jaha...och så har man varit i affären då och handlat...i vanliga fall är det inte några som helst problem för allt brukar gå om en...just det dans:) men nu med denna kolloss framför sig så uppstår ett och annat problem..armarna räcker ju nästan inte fram till kundvagnen.....och man får verkligen sträcka sig före att nå varor men inte för mycket då får man övervikt och trillar framåt och kommer ALDRIG upp mer.

Sen blir det ju inte bättre att man får en kondis som en 90 åring..pust och som inte det skulle vara nog så svettas man i kassakön...någon annan som jättevarm här ?..huuu och man har oturen att träffa på en av sina danskollegor...och hon frågar hur det går...ja du din spinkiga tandpetare tänker man vänta du bara så ska jag nog nå fram och strypa dig...men man säger snällt att det går väl an...lite tungt bara men det får gå...och tänker samtidigt faaan vad piiinigt att stå här och se ut som en ballong...skit oxå..

Så gott folk pyret har verkligen förlängt sin blivande moder men åt fel håll..han kunde ju gett mig några centimeter på längden istället....ja jag menar 170 hade ju varit rätt nice...och så rullar man ut...skit oxå vagnen alltså:) och ska lasta i allt...satan vad trött man blev och kommer hem och lastar ur berget..fan nu är vi där igen...jag mobbar mig själv...de ni! :) och faller handlöst ner i soffan där jag pustar ut..Erik kommer om en halvtimma och jag ligger på soffan och har datorn på...just det magen..bra stöd:) fan jag får söka någonstans för det här....okej nu buffar pyret på datorn så jag lägger av innan datorn får spelet..jag med...kramizar på er och stör aldrig en gravid kvinna..hon bits...

3 kommentarer:

  1. Ha ha vilket dilemma men du..jag känner igen mig och jag har ju haft dubbel upp=) folk frågade hur mår du hela tiden..och man bet ihop och var vänlig.
    Mobba sig själv..inte illa men är det inte Pyret som mobbar dig...?
    Kram på dig och Erik sköter markservicen nu ikväll...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är jobbigt att handla till mig själv med korg...bit mig inte snälla:) //suddis

    SvaraRadera
  3. Pyret mobbar mig..men då jag inte har så fullt upp så passar jag på att mobba mig själv..och tycka synd om mig samtidigt..min nya hobby:)

    Sudd akta dig jag bits om du kommer för nära...jag orkar inte bära korg så då får jag släpa på vagn och luta mig mot den...
    Kram&puss

    SvaraRadera