torsdag 3 maj 2012

Värdena var utmärkta..pyret mådde prima och jag låg där på rygg och tänkte...ut med dig pyret..men samtidigt så vill man ju inte att det ska ta slut på ett sätt för det är mysigt...jo jag erkänner, trots allt elände..kvinnokampen i nio månader så är det rätt underbart och fantastiskt att den bara funkar..så nu ska pyret och jag gå och lägga oss.
Gonatt stora värld där ute, jag är rätt trygg i min lilla värld här inne sa pyret...kolla nu mobbar pyret mig oxå....förbenade unge:)  liten värld..pyttsan

Och jag fick inga förlängningsarmar...får väl sluta köra eller ta bort nederdelen på ratten...får åka till volvo & säga till dom att fixa en gravidratt..för oss med xxxl mage....
Fan hade jag haft en hundkoja så hade jag aldrig mer kommit ut...tänk att föda där inne...lysande:)
Men nu sovdax..ERIK du somnar inte före mig.....

1 kommentar:

  1. Jättebra att allt var bra! pyret är min favvo!
    du mé:) //suddis

    SvaraRadera