tisdag 8 maj 2012

Dagens stora projekt var att jag skulle ta mig in till försäkringsbolaget för lite koll av våra försäkringar..visst man kan sköta sånt via telefon..speciellt i mitt tillstånd men jo sån är jag så jag bokade träff..och rultade in där hon som mötte upp mig såg lite fundersam ut..men nej jag ska inte föda riktigt än..tror jag la jag till och log...

Allt ordnade sig och vi..pyret och jag tog oss ut på stan efter det..handikapparkeringar för gravida vore ett bra förslag..så jag tog bussen idag och jag passade på att gå in i en klädaffär för just gravida efter att vi åkt 2.ans buss dit.
Kul och se folk reaktion...håll ut vik åt sidan bowlingklot på väg...och sen hem igen visst jag kan näthandla men då får jag och pyret ingen motion...dans är ju uteslutet...=(
Nu är Erik hemma och han lagar lite gott till kvällen..bra att ha en kock i familjen=) pyret ser redan upp till sin pappa...upp ja för han Erik alltså är ju bra mycket längre än mig så min mage där pyret huserar ligger avsevärt lägre ner än Erik..värst vad jag svamlar...men så är jag ju gravid oxå...min nya favvolåt kan du lyssna till på Suddis blogg http://suddisar.blogspot.se/

Nu är maten strax klar..och jag får belöning för min utflykt..vårrullar...vitlöken får mig att dregla....och då är det inte bebisdregel=)..det får jag väl nog av sen.........fan jag måste nog skaffa haklapp...

2 kommentarer:

  1. Vi kräver gratis gravidparkeringar! =) vad köpte du messa snälla... och solen har lyst på dig och pyret idag eller?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det verkar som du har fullt upp=) men du är en kämpe gumman, bowlingklot..ha ha.. bäst folk flyttar sig annars faller dom som käglor..
    Ha det gott kram Marie

    SvaraRadera