fredag 11 maj 2012

Tokfia..eller i mitt fall toklina och tokerik=) har bestämt sig efter allvarligt snack..pyret hade inte så mycket att tillägga men då jag fått 100% stöd från familjen..na... oxå  Eriks också fast dom vet ju hur jag är..impulsiv..men vi har iallafall bestämt oss för att vi reser imorgon. vädret ser lovande ut allt packades idag..ja utom tandborsten då men jag känner mig stark och kan inte låta bli att undra hur typ 50 mil kommer att bli men det gensvaret som jag fick från barnavården gjorde att jag bestämde mig och då jag inte överhuvudtaget haft några problem så här långt gör att jag känner mig 100% säker.
Nu återstår en tidig läggning..Erik har tagit 3 veckors semester sen ska han tillbaka till Stockholm och jag kommer att stanna hos mina föräldrar, så får det bli..jag vet sen påtänkt men min läkare sa att pyret kommer nog inte ut förrän efter den 19...vi får se...jag och Erik och pyret sätter oss i bilen vid..typ 8 och drar mot småland..hejhopp..
tokfia..linapina säger nattinatt

2 kommentarer:

  1. Gumman ni är så välkomna! sov gott och kör sakta
    pappa hälsar

    SvaraRadera
  2. Vilket äventyr, du är verkligen målinriktad=) hör av dig när ni kommit fram, vi är lite oroliga men lyckliga att vi får chansen att träffa er.
    Kram från hela familjen du är verkligen en toklina=)

    SvaraRadera