torsdag 10 maj 2012

Dagens fundering...alltså man blir rätt fundersam ibland, jag är ju van vid heltidsjobb och nu ska ju graviditeten vara mitt heltidsjobb.

Ja nu är det inte det som jag går och funderar över..visst pyret ska väl få ett namn..men inte det heller utan jag och Erik gick och spånade igår kväll och när vi lagt oss om...jo förstår ni jag har haft funderingar om att åka till hem till småland och mamma för att föda.

Krångligt är bara förordet..och sent påtänkt men man är ju bara människa så fundera får man, Erik skulle givetvis ta ledigt och följa med och han har redan frågat hur hans arbetsgivare ser på saken och han har gett tummen upp...så nu ska jag bara få tummen ur..och fundera klart..barnmorskeproblemet är fixat och då jag ej har några problem så är jag välkommen sa dom.

Så vad göra..?

Erik är med på projektet och mamma och pappa hjälper till med pengar för resan...visst lutar det åt ett visst håll eller?=)
Men jag är ju faktiskt rätt storgravid..ha vilket ord finns det?=) så jag och Erik bestämmer oss innan helgen.läs ikväll...huuu men man lever ju bara en gång.

Nu ska pyret och jag ta en promenad i solskenet, vi har lite att fundera på...kramizar


3 kommentarer:

  1. Men oj! då har du verkligen lite att fundera på men gör det som känns rätt.
    stora kramar från oss=)

    SvaraRadera
  2. Kör i vind och du vet att vi hjälper till om det behövs..ring mig ikväll om du orkar=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va då måste jag få träffa dig om du kommer, messa när du vet mer...hoppas ni kommer//suddis

    SvaraRadera