måndag 14 maj 2012

Tänk att jag sitter i mina föräldrars kök och har det så mysigt man bara kan, idag var Erik och jag på bvc för kontroll och inskrivning..man kan ju aldrig vara för noga för pyret kanske väljer ett tidigare datum...men dom var helnöjda med hur det såg ut och vi satt och pratade en bra stund.

Efter det blev det en liten fikatur på stan..min gamla hemstad..men oj vad det växer upp hus och affärer..det växer så det knakar.

Men som ni säkert inte har missat så är det måttligt kul att gå runt på gatorna med en jättemage...folk tror ju att man svalt en flodhäst...och man får den där vaggande gången...lite som en full anka...nähää jag skrev inte ful...försök inte...full av pyret då..

Så nu har mamma fixat middagen..det finns ett stort plus med att vara så här bautagravid man slipper hjälpa till. Erik kan du hjälpa mig med...du vet...MAMMA! men huu nu låter jag som värsta bortspolingen...men nej jag är i vanliga fall väldigt inställd på att klara allt själv men har fått kapitulera då jag knappt kan nå nedanför magen...hallå har jag skor på mig? snälla någon..svara..jag ser inte.

Nu blir det mat så jag vaggar bort dit till bordet och hoppas på att stolen håller...kramiz

2 kommentarer:

  1. Ska vi säga att det sög iallafall inte:)
    Nu är jag skittrött & ska upp imorgon..kudden väntar men först en snabbdusch//suddis

    SvaraRadera
  2. Så kul och höra och jag unnar både dig pyret och Erik den här tiden och vet att syrran och Tomas uppskattar att få ha den här tiden med er.
    Önskar bara att jag/vi hade kunnat få delta men vi kan ju inte det så allt gott och gumman, lycka till nu och stor kram från oss alla..

    SvaraRadera