torsdag 3 maj 2012


Fan vad jag har mycket & göra, satt framför datorn och byggde om bloggen lite..patetiskt så in i helv..
nu ska jag tulta ut i solen ett tag...med risk för solen går i moln..förlåt stockholmare men jag är stor...så skymmer jag solen skyll på mig...
Och vid tre ska jag till bvc...pyret ska få lite kontroll..och jag då oxå..men sist vi var där var allt okej.

Kanske ta en sväng förbi hjälpmedelscentralen och plocka ut ett par förlängningsarmar för jag når knappt fram till ratten...trots att jag har en V70...Faan va piiningt jag får inte plats i en Volvo...får begära handikappanpassad bil, graviditet är lite som att att vara handikappad...missförstå mig inte men har man inte varit så här stor så vet man inte hur svårt det är att böja sig..det var ett tag sen jag kunde nå mina fötter utan väldig ansträngning...tar jag i för hårt kissar jag säkert på mig:)
Nu väntar lite kaffe men någon bulle...fan jag mobbar mig hela tiden...ska jag inte ha får nöja mig med en torr kaka...men man får lite fika vid bvc så då ska jag frossa...
Kramizar på er

1 kommentar:

  1. Men vad snyggt! fick du någon hjälp på hjälpmedelscentralen?=)
    du har ju rätt gott om plats i bak på volvon iallafall...
    Och hur gick det på Bvc?
    Och du ser för go ut..fick du verkligen plats i rutan på bilden..imponerande=)
    Kram

    SvaraRadera