onsdag 23 maj 2012

Lite ovant, men sååå härligt...Pyret och jag har haft strålande väder ..och minsann tror nog att han kommer att få en tjockt hår..som sin mamma man känner samma typ..och vi har spenderat dagen under parasoll i trädgården och varit ute på promenad, tänk jag har gått runt med min son i famnen på promenad, fast jag lät ju
Erik bära honom ett tag..sen skyllde jag på att det var dax för mat...och nu får jag samma skäl som Linda att skriva att mammahjärtan är blödiga..nu vet jag vad moderskänslor är på riktigt.

Nu sitter min mamma med pyret och bägge sover i soffan och jag har fått en liten kelstund med Erik..men nej inga fler ungar..iallafall inte på ett väldigt bra tag..

Pyret och jag mår prima..han äter bra..eller suger..och nu är det pyret som äger mina tuttar..sorry Erik inga hands full här inte:)

Nu drar det ihop sig mot sängen och i  helgen kommer Linda med familj för en liten presentation av Linus. Linda ska vara den första som får träffa pyret..sen resten av familjen.
Min lilla familj..vi tre alltså har precis startat ett liv tillsammans...ett rätt ovant liv..men vi vänjer oss
kramiz
Ser lite fram emot bebissimning, Pyret kommer säkert att se precis ut som Nirvanabebisen..men pyret får vänta lite..


3 kommentarer:

  1. Ojdå jag känner mig hedrad och mammahjärtan är blödiga..du får leva med det, och håll Erik på behörigt avstånd..så där 30 centimeter så händer nog inte nått=) nu var jag stygg...vi kommer lite på det hela gänget.
    Och T sa idag att hon vill träffa pyret..O kan inte säga pyret än utan det blir p:et=)
    Go natt och sov gott nu hoppas ni får sova, kram

    SvaraRadera
  2. Tips att få väck magen sa du? funkar krympplast?...spännband..eller varför inte be lilla pyret sätta in en välriktad spark åt andra hållet..jag menar han sparkade ju utåt så då borde ju logiken säga att magen borde lägga sig eller?

    Allt gott och hoppas allt är bra med dig och pyret och trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  3. Ha så underbart nu och Lina ta nu chansen att lasta över allt på Linda=)hälsa alla
    kram Marie

    SvaraRadera