fredag 4 maj 2012

Fredag.....då ska man ju ha fredagsmys...Erik & jag myste lite..men vi får liksom inte plats i samma soffa...Erik ska vi mysa lite?
Jag brukar ju få ligga på dig en liten stund.....Erik? tung?.... jag inte då...jodå han vägrade..så jag sexvägrar...nått sånt..inte precis så effektivt........inte för att jag är speciellt avig mot sånt men i mitt stadium så är man ju inte speciellt sugen..men hångel skadar ju inte....nu pensionärsvarning och jag ska lägga mig...Erik kommer du..? skit oxå han kollar hellre på tv...så sexig var jag...
Natti=)


2 kommentarer:

  1. Stackarn! han får ju dåligt samvete för han har ju ställt till med det=)
    kanske just därför han inte vill komma i närheten?...

    Men Erik är för go så han säger väl bara att du ska ligga lågt eller nåt....

    Sov så gott och klappa pyret..magen...
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Sexstrejka du, det är vägen till mannens...sov gott vännen och du kan ju alltid putta ur honom ur sängen...du har ju marchvikten på din sida..sorry gumman nu var jag elak=)
    Puss...

    SvaraRadera