måndag 30 april 2012

Min valborg blev inte sig lik...för vad brukar jag göra på valborg..jo ta en liten...nja eller några..nu inget alls..man orkar knappt gå fram till elden utan skottkärra och när man väl kommer fram så brukar man bli omfamnad av sin älskling bakifrån och vällust och välbefinnande infinner sig..men ack och suck Erik gjorde ett tappert försök att hålla om mig..vad skulle han lägga händerna/armarna..magen glöm det..brösten glöm det så det fick blir höfterna.
Visst mysigt men ack så varmt om magen vid elden och jag som brukar vara frusen nu svettades jag...okej fet...svettig och globalstor..läge för att säga till Erik med en förförisk röst är jag inte sexig...Erik? :)
Och vad återstår av min kväll...läggdax vid tio och pyret sover redan jag tror jag trillar i säng innan han vaknar...perfekt valborg..NOT//Lina

2 kommentarer:

  1. Globalstor ha ha och du var ju het så då ska ju inte Erik klaga=)
    Min valborg blev stress..ungar som skriker och sen en stund vid brasan för att sen stressa hem och få ungarna i säng och upp vid halv sex...festligt...Kram

    SvaraRadera
  2. Stackare...jag skäms nästan för att berätta att vi hade grillfest och drack lite öl och hade skitkul.
    Jag gick och la mig vid halv tre...
    kram på dig och pyret//suddis

    SvaraRadera