fredag 1 juni 2012

Pyret gillar sin mamma...men hon ogillar honom..nja inte helt alltså men prova att sova i samma rum som en liten pyre som håller låda...han gnydde skrek halva natten, ja inte hela tiden men tillräckligt för att störa sin mammas skönhetssömn=) och mat...hjälpte bara tillfälligt..zzzz sen blöjbyte...zzz gosning och liggande på sin mammas mage..zz för bägge och sen liv i luckan igen och jag vaknade..pling klarvaken och gick upp vid halv tre..han var klarvaken i ca en timme sen somnade han och jag låg bredvid och gosade in mig i kudden.
Och somnade och vi sov till halv nio..oj vilken sovmorgon men mina ögonlock ser ut som utomjordingar...kan en utomjording vara tjock pölsig och hängig?..trodde beskrivningen mer passa en raggare?

Skitkul med småttingar men jag älskar mitt pyre och nu har mamma tagit över honom en stund..mat fick han för 45 minuter sen så han snusar i hennes famn..gulligt men vänta bara...han vet när hans mamma somnat..då ger han allt....

Erik har haft oss på iphonen idag...lite som det där fåret i reklamen..kolla pyret din pappa i telefonen..yoohoo!
pyret kollade med stora ögon och undrade säkert varför i hela friden hans pappa fastnat i en telefon...nått sånt....Så alla som önskar mig en god natt sömn...håll inte tummarna för jag förväntar mig att pyret anfaller verbalt när som helst..nattinatti kramiz

3 kommentarer:

  1. Lilla pyret..hoppas han fick sova inatt..och sen att DU fick sova.
    Hoppas allt är bra med er, vi mår utmärkt och ska vara lediga hela långa helgen=) kram

    SvaraRadera
  2. Det gick över förväntan pyret somnade vid halv tolv och vi sov till halv fyra.. allt är perfekt nu:)

    SvaraRadera
  3. Tack för messet igår och ursäkta att jag inte svarade för jag somnade igårkväll=)
    Pyret ser utgullig ut och han har fått riktigt tjockt hår.
    Jag ringer ikväll och kollar läget=) kram

    SvaraRadera