söndag 17 juni 2012

Planering...vore ju lätt om nu bara lilla pyret ville sova på natten för inatt höll han mig vaken i ett par timmar ja inte hela tiden då alltså utan lite då & då..pyret gillar nämligen att plåga sin mamma lite åt gången..
Men annars funkar allt som det ska..ja vi saknar Erik men han tjänar ju degen åt oss och han ska ju ha semester från vecka 30...fan va långt det är tills dess.
& vad planerar vi och göra alltså pyret & jag jo vi ska åka hem till Linda på lördag och stanna där i två veckor sådär..ska jag säga att jag saknar Stockholm men nej uppväxt bonntjej alltid bonntjej så jag stormtrivs...nu ja:)
Nu sover pyret så jag kryper nog ner & passar på att sova en stund....nattinatti kramiz

1 kommentar:

  1. Älskling vi kommer att hjälpas åt sen så ska du nog få sova...
    Sen finns det ju risk att vi bägge blir helt förstörda av sömnbrist men då får Micke ta över och vi gömmer oss i ladan=) kram&puss!

    SvaraRadera