fredag 8 juni 2012

Pyret första tältfest...en av många grill/party kommer att inträffa imorgon och det kommer grannar och släktingar hem till oss för lite tårta..grill och mys...pyret får nöja sig med mjölk..helnykterist precis som sin mamma...hmm..:)
skitsamma för jag ska trycka i mig tårta till magen är lika stor som när pyret låg där...fan jag kommer att aldrig att gå ner i vikt..men fan om jag ska undvika godsaker..ALDRIG..så vi pyret jag och mamma stod & kollade på när pappa och grannen hjälptes till att sätta upp partytältet idag....regnskydd men fan om det inte blir sol imorgon då blir jag skitsur...
pyret tog tältbestyret med ro och sov mest........kramiz


3 kommentarer:

  1. Kan just tro det för dom där tälten brukar vara knepiga..tur att vi har ladan istället=)
    Så gosig man får nästan lust att låna honom...
    Tänk vad söt en sån liten gosare kan vara
    Ha det underbart och blir du rund och go får jag allt komma dit och intensivträna dig...kram&puss

    SvaraRadera
  2. Han är så gullig krama honom och hälsa alla

    SvaraRadera
  3. Puuhuu jag får inte vara med men M & jag är på G för inatt:)

    SvaraRadera