tisdag 12 juni 2012

Visst känns det som måndag idag...ja fråga mig inte varför men på något sätt så känns det så...lustigt och pyret och jag har varit i stan på lite shopping...fan magen minskar så nu kan morsan hålla kundvagnen med böjda armar igen yiiihoo fan vad jag är lättroad..men som den hemmamamma jag nu är så är oväxlingen mellan blöjor..tuttmat & blöjor..samt pyretskrik knappast något jag blir road av..att det sen visas fotboll på burken gör att man får hispan & byter kanal bara för att hamna mitt i teletubbis...fan va patetiskt & jag ska framstå som en god mor..satan i gatan..

Nu är en j*kla tur att jag har kabel så man kan se...pyret nej vi byter inte tillbaka till fotbollen...mamma bestämmer..thats it..å så kom Erik hem den fotbollnörden och drog på fullt ööööhh stenåldersman..slår vad om att han slår mig i skallen och drar in mig i sovrummet...Not å hur tror du det skulle gå till...fotboll på tv..han flyttar sig inte en millimeter inte ens med blicken...så något cavemen i sovrummet får man bara drömma om...

Så jag blir sittande i soffan kollandes på fucking polen ryssland...jävlar vilken otur jag har då som inte ens kan sippa på en öl..pyret diar ju så här får man nöja sig med läsk..

Erik säger jag ska vi dela på filt?...tyst kärring..jag ser på tv...fan så upphetsande jag har blivit...gift?..jotack en starköl skulle sitta fint...fan jag ska aldrig gifta mig om han redan nu sitter i linne och halsar öl & kollar på boll...hur fan kommer det då inte att bli om vi är gifta...

Misströsta inte min kvinnliga list vinner tillslut så jag ligger under filten så fort jag skrivit klart..operation ta på rätt ställe har börjat:)


2 kommentarer:

  1. ha ha sånt är småbarnlivet...gumman=) vänta bara snart är du en sliten utarbetad mamma i trasiga leggings...
    puss på dig

    SvaraRadera
  2. Allt väl=) smsa mig hur det går med lillen=) kram

    SvaraRadera