fredag 30 november 2012

Tjaba..

Erik är hemma check..pyret sover perfekt:) soffan ser mjuk ut så den här kvällen blir rätt softad...har inga planer idag men imorgon åker vi till Södertälje på middag.pyret och vi ska på bebysim.jag ska sumba..jäklar oxå:) & pyret får lekkompis igen...
& jag får prata vuxensaker..skönt då man hela dagarna hör bebisknoller..bla bla..ja ni vet knappast något man kan få något vettigt ut av.
& jag ska än en gång visa upp min gravidblekfetahud mageför allmänheten..baddräkt..up your tål du inte detta så ska du inte spana in min häck..den är ännu vitare..är det bara jag som längtar till sommaren..ska vi boka maldiverna i tre veckor erik om du jobbar över..ska inte fråga för då gör han slut:)
Allmänheten varnas i Södertälje..Risk för bländning och kväljning...undrar om Erik vill kolla hitåt istället för på film...nehhe skit i att då jag kryper längre under filten..kan skylla på att jag har en hemsk förkylning och behöver hostmedicin..stark sån..FAN att jag ammar...host:)  //kramiz


3 kommentarer:

  1. Ojdå hur gick på sumban..sträckning utvarnas...du se nu till att vattnet i bassängen räcker till alla så hoppa inte i utan klev ner på stegen..lugnt och stilla..omgivningen får väl använda solglasögon...
    Ha en underbar helg och simma lugnt..pyret oxå=) kram

    SvaraRadera
  2. Haha... tack för mess hal som en ål=)..pyret är ett riktigt vattendjur.
    Han tar nog simborgarmärket innan sommaren.
    Kul att allt funkade i helgen kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart blir bättre, förkylningar är skitjobbigt!
    kram

    SvaraRadera