fredag 7 december 2012

Sjuklingar

V har varit sjuka..Pyret snorade..jag hostade & snorade och var yr så jag fick hjälp av Sara i veckan som tog Pyret  på dagen så jag fick sova ut..usha va äckligt att snora..och sova på natten är omöjligt när det rinner både här & där..........
Har du någon gång vaknat upp med....på kudden..fräscht tur att Erik sover åt andra hållet när sånt händer..jag vill ju inte snora och kladda värre än pyret..snygga tjejen men snorbugger..BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
NÄHHÄÄ helgen då? jo jag skulle åkt  iväg och tränat imorgon men jag får nog skita i det..måste friska på mig först...nu ska jag kolla vidare på XF finalduell på G..TJABAAHOO kramiz

tittade på sökningar på bloggen någon sökte på rysk bonnflicka..åååh vem söker på det och hur hittar man till min blogg på det?  ska jag ta det som satir..hemmamamma med förkläde.flätor..snyggt.. ha ha

3 kommentarer:

  1. Honung och värme och en massa papper=) krya på dig vännen, och nu ska jag lägga mig upp vid 5:30..kram

    SvaraRadera
  2. Glömde något.. du passar väl i flätor..Erik blir nog till sig när du tar på förklädet..ha ha..och snor hihi kram och natti

    SvaraRadera
  3. Pigga på dig nu så ska du se att träningen fixar sig..rysk bonnflicka..ha ha obetalbart..vad sa Erik om det?

    SvaraRadera