måndag 10 december 2012

Snöhelvete

Jag & pyret skulle hem till Sara, vi ja eller jag då fick ett helvete med barnvagnen..inte plogat..spårigt..& jävla kallt....
Väl där så fick vi upp värmen..eller jag då med te, filt & småsnack vi hade funderat på en promenad men vi sket i det..jag kämpade mig hem efter 6 så var det plogat men snöade igen...FAAN kallt som FAN..Pyret och jag hamnade i soffan när vi kom hem med en tjock på oss..pyret låg på min mage och somnade när jag tittade på tv..nu går jag inte ut igen...jag går i ide.kramiz

2 kommentarer:

  1. Du får sätta snöplog på vagnen eller får pyret hoppa ur och skotta..perfekt julklapp till honom i år är ju en skyffel..så där jag har löst ditt julklappsproblem...=)
    Vi får hoppas att snöjävulen försvinner..jag är så förbannat trött på den.
    Ha det gott kram

    SvaraRadera
  2. Jag är helt slut ikväll..och det fortsätter snöa..Micke drog direkt i traktorn och barnen sover..jag somnar snart..upp tidigt kram

    SvaraRadera