torsdag 13 december 2012

Lucia

Vad gjorde ni på lucia?, Sara och jag med ungarna samlades hemma hos mig och där hade vi bullat upp med lussekatter..gud vad gott..jag bakar inte utan vi köpte dom på morgonen, jag beställde dom så det skulle finnas:)..slött jag vet men det finns ju i kondis..so what:) det viktiga är ju att det är gott om saffran.
pyret & isa fick faktiskt smaka..och dom gillade det..men dom fick vatten till..vi hade glögg=) & sen kaffe.
Idag ska pyret & jag inte göra ngt speciellt jag har ett par samtal & ringa och lite annat pappersjobb tråkigt...men jag har katter kvar..så lite fika ska jag ha pyret kanske får smaka..:) kramiz

2 kommentarer:

  1. Usch jag jobbade..dåligt samvete men allt blev bra och nu sover ungarna..och Micke och jag har 4 lussar kvar att smaska på ikväll..varma oxå=)
    och risgrynsgröt blev det ikväll..mumma.. kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman passar på att titta in så här på helgen, krama pyret från J och mig och hälsa Erik=)

    SvaraRadera