tisdag 6 november 2012

Rör på dig....

Yees så här är det...jag har faktiskt börjat träna..regelbundet?..jaa kanske inte precis men jag har för tredje gången varit på ett zumbapass yoohoo du...& nu dög jag iallfall inte efter halva passet utan kände att det funkar ju!..så nu finns det en chans att denna blubb till fd dansare kan återfå lite kondis så jag iallafall hänger på vid pensionärsdansen.
Tur att Pyret ser upp till sin mamma..du är världens bästa mamma..skulle han ha sagt om han kunnat prata på morgonen idag men han kan ju inte prata..men hans ögon sa det då vi låg & tittade på varann...mysigt vid kl 8:30..han skrek inte...grät inte utan låg bara still och myste..då är man rätt nöjd med sin lille...sötnos..
Vetnivad!..säger jag lite klurigt..JAA vad då? svarar alla nyfikna..jajemen jag ska på pass ikväll med...och nya kläder inköpte igår på stan..så vid klockan 19 ikväll står jag på pass:) hi hi & blir dyngsur & helnöjd med mig själv...så är det en småbarnsmamma har inte mycket på gång i sitt liv..men det jag har är tillräckligt..tro på det du/kramiz

2 kommentarer:

  1. Vi får peppa varann för otränade är vi både..usch jag skäms för att medge detta..soffpotät..nästa..skulle inte tro det med två ungar och jobbet...
    Krama pyret och ge honom mycket kärlek från oss!!!!puss

    SvaraRadera
  2. Träningsvärk..huja..men vi hade askul..fan jag måste få igång träningen...=( ¤#"¤%& =)
    Ha en bra kväll och krama lillen=)

    SvaraRadera