tisdag 13 november 2012

Saknat mig?

Här har det inte bloggats på länge..sorry men i helgen var vi hos Eriks föräldrar, pyret hade x-tra mamma och pappa...och han och dom har trivs utmärkt med varann...tänk att jag överlevde att vara utan pyret..men vi Erik &jag var på restaurang...mums..lyx..ja en sak till efter det blev det bio..för att sen ja rätt sent:) komma fram till hotellet som bokats och där vi sov över..ska jag behöva säga att vi var rätt nöjda med natten:)
Söndagen blev vi kvar hos dom & pyret blev rätt nöjd när hans mamma kom...han lyste som en sol när han fick se mig..ha ha MAMMA! sa han med ögonen:) och klängde sig fast med näbbar & klor i mig...
Mammor är ju alltid mammor & mitt hjärta slog några x-tra slag....nu är det en helt vanlig dag & pyret & jag ska fixa tvätten..rätt tråkigt..& passa på att gå ut för solen lyser så vi måste ut.
Men jag lever på lördagens händelser & det var riktigt gutt att få ha Erik för mig själv en hel kväll...natt..
Nu har dom hittat honom..den där mannen dom letade efter och inte så långt från oss han var ju död men usch och nu ser vi väl inga fler polisbilar efter detta..tur att pyret är så liten än..//kramiz

1 kommentar:

  1. Kram på dig gumman och ge en extra kram till lilla pyret, oj vad jag saknar er och honom.Marie

    SvaraRadera