tisdag 20 november 2012

Hemma bäst:)

Jag har varit på vift som Linda brukar säga.. jag sara & ungarna passade på att åka iväg på en liten tur till Farsta & jag fick träffa hennes föräldrar..dom var jättetrevliga och har träffat pyret innan så saras mamma&pappa tog uppgiften att underhålla/sköta barnen på ett underbart sätt...vi tjejer fick ta en promenad och fika utan barn.& vagnar....skönt..och när vi senare satt i villan så bjöds det på middag..tårta mumsa:) klagar inte...
Nu är vi hemma sen 4 timmar sen och Erik kommer vid 8 så kvällen blir som vanligt..vi tre mot världen, fast jag tyckte dagen var riktigt bra, skönt att komma hemifrån ibland men hemma är inte fel heller//kramiz

1 kommentar:

  1. På vift=) ja inte jag som bara jobbar hela tiden..O var lite sjuk men grannen ryckte in så jag slapp vabba, nu ska jag hoppa i säng för jag är slut zzzzzzzsov gott och kram

    SvaraRadera