fredag 9 november 2012

Pyrets helg/vår helg

Denna helgen kommer att bli pyrets/eriks&min helg då vi åker hem till Eriks föräldrar...pyret ska bli uppassad av dom och vi ska få chansen att ha en lördags kväll utan barn, Erik & jag längtar...för det har inte varit så väldigt mycket tid för oss två nu så vi har bokat restaurang, hotellrum över natten..ingen ny unge planerad..bara lugn:) men lite ska man kul ska man ju ha eller?..det är nog rätt bra att man får en dag för sig själva.
Erik pappa erbjöd sig att betala & då säger man ju inte nej...såååååå lyxigt jäklans vad jag ser fram emot morgondagen och vi åker vid 9 på morgonen...sen blir vår lille prins lämnad..undrar om jag kommer sakna honom..tänk en hel natt utan AAAHHH huuu iiii! & vyssanlull på armen...ja just det jag ska ju ligga på Eriks arm:)
Polisen cirkulerar området men varför? jo dom letar efter en försvunnen man..huu sånt är ruggit så Sara och jag går ut tillsammans varje gång..kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar