söndag 18 november 2012

Sovmorgon

Vi sov till 12..fatta att vi var trötta, pyret somnade vid 9 igår kväll vaknade vid 12 och fick mat.blöjbyte gosning & jag var säker på att han skulle vara vaken som han brukar men inte..han somnade och jag la mig..kvällen hos familjen Jonsson var underbar..lilla Sonja 6 år ville hela tiden se och känna på pyret så vi kan väl tänka att pyret blev trött av det..mamma oxå:)
God mat & otrolig värme & välkomnande gjorde att vi kände oss som hemma..vi ska hålla kontakten.
Pyret sov hela natten..! tänk på detta..vi får nog låta detta bli en vana pyret min älskling..sova gör man på natten..
Erik & pyret &jag har haft en lugn hemmadag/kväll & kvällsmaten fixar erik..vem annars?:) fyllda crepes..med sylt..och i mitt fall socker på oxå men jag tränar ju nu så då är det kosttillskott..jaaaha just det..kramiz

1 kommentar:

  1. Då sov ni lika länge som dom...och sex har jag aldrig ungarna kom väl till genom jungfrufödsel=)
    Nedrans ungar ge sig på äldre...fy på dom och dig gullet
    Bra att pyret sover jag hoppas han sover inatt med.
    Kram på dig gullet och sov gott

    SvaraRadera