fredag 23 november 2012

Helg!!

Helgen är inom räckhåll & Erik är snart hemma..han slutade 4 så det blir x-tra mkt tid för oss ikväll..handling på g & sen en lugn hemmakväll..jag har startar projekt hålla pyret vaken sen klockan 3 & lekt..gosat...underhållit honom så han ska sova senare i kväll..pyret....har skrattat så han blev helt röd i ansiktet..men han är fortfarande pigg så jag ska nog få tröttslut på honom..sen ska vi ju åka & handla..då brukar han ju sova..vi får se..Erik får nog en trött bebis i famnen..jag tar kundvagnen:)
Mot helgen med full fart..småbarnsförälder..men en sak jag ska göra på lördag är sumba på förmiddagen med sara....de SKA jag inte missa..sorry pyret mammalinatiden på sumban missar du..då är jag självisk..så r de...kramizar

1 kommentar:

  1. Då hoppas jag att din kväll blev lugn..vi har en väldigt lugn kväll och mina ögonlock är blytunga...kram

    SvaraRadera