torsdag 15 november 2012

Sjukt

Ja inte jag eller pyret men jag sitter just nu framför doctor Phil & tittar på en kille som gillar bli behandlad som en bäbis? va tänk om Erik skulle ligga där & spela bäbis..då hade han fått en spark i nötterna...uscha...tänk en vuxen man som spelar pyret..tänk att byta & mata en vuxen kille..nej tack om han inte skadat sig så illa att jag måste för att han inte kan.
Jag tycker det räcker med pyret men nog om det för idag var Sara & jag i Kistagallerian..för lite shopping, fika & fundera på julklappar...ja sa fundera på dom inte köpa en massa:)
Erik kommer inte än på länge så pyret & jag får vara själva..pyret sover just nu så nu ska kolla lite på den där bäbiskillen & hans tjej som gick med på att ta hand om honom..hon verkar vara helt borta...hur kan man annars stå ut med sånt?...helt förundrad & lite äcklad...kramiz

3 kommentarer:

  1. Det finns rätt sjuka människor, frågan är hur får man andra människor att följa efter i det beteendet.
    Nu är jag rätt trött..soffläge ikväll..zzzz kanske=)
    Kram till alla! puss till dig!

    SvaraRadera
  2. Alla hälsar och nu ska vi strax äta så nu är köket fullt=) fast vi hade önskat att ni hade varit här.
    Sudd..M hälsar och ville skicka extra många kramar och pussar till pyret
    Hoppas ni har det roligt ikväll vi håller messkontakt=)

    SvaraRadera
  3. Heeej!
    S & M här...linda har bloggpaus= sover väl nu eller har sex..vi har inget av det ligger i soffan & snor lindas blogg ett tag..min egen r ju nere..vi r uppe...hoppas du haft d gott ikväll 6 vi skanar p 6 dig erik jättemycket..kramisar bustjejerna suddar vidare.... :)

    SvaraRadera