tisdag 4 juni 2013

hej hopp

Sitter på rast...ska iväg på vårdplanering om en fem minuter så maten är uppäten..och jag är stressad..hur är d då & jobba..andra dagen..ja inte är det sig samma som hemma, pyret får inte se sin mamma nu på ett par timmar & denna vecka är det Sara & isa som han bor hos & vid fem åker jag hem till dom & ska äta lite gott & umgås...pyret grät imorse när jag lämnade honom..och mammahjärtat grät..men jobb jobb men jag älskar mitt jobb..att hjälpa folk tillbaka från skador stroke...ja gud vet vad.& jag har verkligen fullt upp...hjälp två minuter!  ne nu springer jag igen hörs:)

1 kommentar:

  1. Stackars pyret...jag förstår om du har fullt upp så även jag, hela tiden på flykt..jag eller på jakt efter tid..bara tider att passa...suck..men snart är det fredag..men men ett par timmar kvar...=)
    och semestern börjar inte förrän v 30..
    Krama pyret och nu vet hur mitt mammahjärta känner sig ibland kram

    SvaraRadera