torsdag 27 juni 2013

Ledigt.. en dröm

Ibland tänker man på hur det skulle varit att vara ledig...jag har ju haft barnledigt i ett år och trivdes väldigt bra med det förutom att ersättningen för ledigheten knappast var upplyftande men tiden man hade finns inte nu när man jobbar igen.
Jag känner mig lite skyldig varje gång jag lämnar pyret...mammahjärtat som Linda ofta säger:) mammahjärtat gråter lite varje gång & blir lugnt & tryggt när man hämtat honom...min lilla gullunge.
nu sitter jag på rast..lite kaffe & en smörgås..sen ska jag på idag trappträning sen besök i hemmet och ADL utvärdering för dusch..toa...så ser min jobbdag ut jag saknar min lilla prins..kramiz

1 kommentar:

  1. Vi får se till att bli lediga tillsammans..det blir vi ju v 30 om allt fungerar..kram och puss på dig sötis och din mamma sa idag att hon saknar dig och pyret så det gör ont, jag håller med och längtar till vi ses igen. kram

    SvaraRadera