torsdag 20 juni 2013

Swish...

Så sa det idag med flyg till småland och mina hemtrakter..ska fira midsommar hos mamma & resten av familjen Linda med flera=) pyrets första flygning...han tittade storögt på allt. men erik & jag höll koll på honom..han somnade faktiskt efter en stund och vi trilllade av planet lagom till att bli ihjälkramade av Linda..som hade jour och hämta oss..så nu är vi hemma hos Linda..tildis oskar har hängt på som färstingar sen jag kom..gullungar:) & mitt barn har blivit kidnappat av moster Linda..ha ha moster det låter något..pyret såg med stora ögon på sin nya mamma....& jag får en chans att vila ut..men inte än för ungarna ska snart lägga sig & då blir det sjöslag i sängen....vår säng denna gång där ALLA ska få plats..med gonattsaga vyssanlull & allt som står i vår makt för att få dessa tre monstergullisar att sova för vi ska iväg imorgon till mamma då ska vi nog vara utvilade..nää se du det tror faktiskt inte jag säger mitt förnuft för just nu hör jag T & O hoppa i sängen & skrika LINA..LINA..hoppas Suddis kommer snart (kommer vid 8tiden) så vi får slänga över ansvaret på henne..visst fasen hon sover ju i samma säng som oss..tur att Linda har stora sängar..här delar vi på platsen..finns det ingen plats så tränger man sig typ.....kramiz

2 kommentarer:

  1. Då vet jag att ni är framme syns imorgon=) kram

    SvaraRadera
  2. Välkomna tillbaka och vi saknar er redan=) en jättekram från alla oss!!!!!puss till pyret=)

    SvaraRadera