fredag 7 juni 2013

Vilken vecka

Intrycken har fullständigt rasat över mig & man kände sig verkligen som en nybörjare men ändå inte första dagen..dom man träffad, vårdpersonalen känner man..vissa var nya men patienterna var nya..alltså ingen koll så jag fick vackert lita på undersköterskorna & bara hänga med.
Nu efter en vecka är jag tillbaka i gemet....sååå nu drar man av på farten för denna helgen ska jag erik och min älskade lilla plutt bara vara hemma & samsas...kramas och njuta...för det första jag gjorde idag var & borra in näsan i hans bröst och känna hans doft.....något man saknar när man inte sett honom på mer än tolv timmar..så nu sover han sött i soffan & erik har fixat till lite gott...sen får vi se om jag inte ska sniffa lite på erik med..som jag inte sett på 16 timmar....natten är lång..heter det ju:)

1 kommentar:

  1. Förstår precis för i helgen ser jag inte mina små så mycket så ikväll låg jag hos dom vid läggdax och umgick så mycket det bara gick...mina små troll..gonatt och kram

    SvaraRadera