söndag 23 juni 2013

Hemma

Vi kom hem och jag satte mig i köket pyret sov så erik och jag satt och pratade en stund..det känns tomt..tänk vi kom från ett hus fullt med folk till en lägenhet på 3 rum med tre människor i..en sov..vi var fundersamma men lättade att flygresan gick bra inga hinder och förseningar och vi kom hem rätt fort.
Vi kommer ju inte att ha semester än Erik går på semester vecka 30 samma vecka som jag fått ledigt..en vecka på hela sommaren men jag har ju varit barnledig så jag får jobba in lite pengar..
Vi kommer att åka till Linda vecka 30 med mamma sen flyger jag hem.
Gud vad jag saknar alla...tänk att vi ska bo så långt bort men fördelen är ju att återseendet blir desto mer lyckligt, nu ska vi dricka lite kaffe, så ha d gott kramiz

2 kommentarer:

  1. Tack för att just du finns=) gullet Jonas har redan åkt till jobbet jag ska jobba kväll så jag bara inväntar...
    Tack för en helt underbar helg midsommar och vi ses ju snart igen..kram

    SvaraRadera
  2. Jag börjar jobba vid 15 imorgon ring gärna om du har tid gullet kram

    SvaraRadera