torsdag 13 juni 2013

Stress....

Har en sen rast & då dricker man lite kaffe en fralla & skriver lite....vad har hänt sen dess...ja jobb..jobb lite ledigt & min lilla pyre..om nu fyllt ett..vi var hemma hos eriks föräldrar & firade sen har vi faktiskt bestämt att vi ska fira igen vecka 30, om allt passar..det finns en till som ska firas så då firar vi bägge...det blir rätt kul.
Tänk min lilla pojk har fyllt ett!! & här sitter jag på jobbet & saknar honom...han är hos sara idag så han & isa har nog fullt upp om dom inte sover=) nehe vidare ut på nya uppdrag..idag .ADL i hemmet efter utskrivning.

2 kommentarer:

  1. Ni är välkomna och jag vet en liten tjej som avgudar dig och väntar på att bli firad=)

    Se till att veckorna går fort för vi saknar dig pyret och erik!! krama pyret från oss och mig!!
    Natti gullet

    SvaraRadera
  2. Ring mig imorgon på mob jag är ledig..ring mellan 9-12 om du kan..säkrast då är ju ungarna iväg och jag är hemma..em har jag lite fullt upp kram

    SvaraRadera